Subject: Suurekivi tee VK-torustike rekonstrueerimise katendite taastamise projekt
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Fri, 19 Jul 2024 14:14:12 +0300

Tere

Oleme koostanud Viimsi Vallavalitsuse ning AS Viimsi Vee tellimusel
koostöös Aquare OÜ-ga Viimsi vallas Randvere külas asuva Suurekivi tee
ning selle lähiümbruse VK-torustike rekonstrueerimise ning sellega
kaasneva katendikihtide taastamise projekti.

Saadame projekti tutvumiseks ning sobivuse korral kooskõlastamiseks.

Link projekti kausta:

https://www.dropbox.com/scl/fi/fh9bqebij6cnvfbyjkdu0/24006_PP_Suurekivi-te
e.asice?rlkey=mzy8yx43an4ivyszq8x3ckqv2
<https://www.dropbox.com/scl/fi/fh9bqebij6cnvfbyjkdu0/24006_PP_Suurekivi-t
ee.asice?rlkey=mzy8yx43an4ivyszq8x3ckqv2&dl=0> &dl=0

Lugupidamisega

Kaspar Mutso

OÜ Esprii

Tel. 533 10 201

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.esprii.ee/> www.esprii.ee